Gå til innhold

Golf 2 - 1986 femdørs skal vrakes - OPPDATERT MED BILDER!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg har en golf2 fra 1986 som er grønn metallic femdørs.

Alt er til salgs utenom

- dørhåndtakene bak.

- grillen er solgt

- lyktene er solgt

- dynamoen er solgt

--------------------------------------

Alle bud mottas - ingen bud for små, alt skal vekk!

Jeg ser noen har bydd på grillen, ring 99029988 og avtal tidspunkt for henting i Sandvika

-------------------------------------

Bilen fra høyresiden - det er kun lakkrust og ingen gjennomrustning i dører / forskjermer.

hoyreside.jpg

Bakluken med nedlagt visker og fungerende varmetråder. Kun noe lakkrust som pusses bort på 5 min.

bakluke.jpg

Førerdøren fra innsiden - alle dørene er pene og inntakte. Alle vindusheiser funker.

dorinne.jpg

Frontsete førersiden - ingen sjenerende rift. Passasjersetet er like fint. Baksetet er også flott.

sete.jpg

Dash på høyresiden

dashbord.jpg

Hoveddashbord med instrumentpanel og alt.

dash2.jpg

Motorrommet - motoren gikk helt til jeg bytta forgasser og lot bilen stå ute i -10 i to uker. Gått 250 000 og bruker ikke olje.

motor.jpg

Forgasseren trenger en overhaling men det er byttet vokstermostat på den.

gasser.jpg

Fronten

front.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by desses

Er intresert i førerdøra, men har en 3 dørs 85 i samme farge. Går 3dørs dører og 5 dørs dører om hverandre? Syns lakken var så "lite grønn". Bare synsbedrag på bildene? Finnen vel bar en metallic grønn så vidt jeg vet. Trenger egentlig ikke trekket så det kan du godt selge til Jooey.

takk for at du tenker på meg *rørt* :P

men desværre er dørene på 3 dørs lengre enn på 5 dørs, så de passer nok ikke overens..

New Beetle

....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider