EirikS94 Skrevet November 10, 2010 Rapporter Share Skrevet November 10, 2010 Som tittelen tilsier lurer jeg på om sette en 1.8 liter fra en golf 2 i en golf 1? er dette bolt on? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 11, 2010 Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 Kommer an på hvilken ener du har. 1,5 og oppover så passer det rett inn. 1,1 og 1,3 så må du flytte høyre motorfeste på vangen. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikS94 Skrevet November 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Kommer an på hvilken ener du har.1,5 og oppover så passer det rett inn. 1,1 og 1,3 så må du flytte høyre motorfeste på vangen. Da snakker vi bare motor, ikke gearkasse? Har en 83 1,5c Det sitter en 5 girs kasse på 1,8 motoren, i eneren er det 4 gir. jeg vil henst ha kassen med 5 gir, kan jeg bruke denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Da snakker vi bare motor, ikke gearkasse?Har en 83 1,5c Det sitter en 5 girs kasse på 1,8 motoren, i eneren er det 4 gir. jeg vil henst ha kassen med 5 gir, kan jeg bruke denne? Du kan bruke 5-trinnskassen med gearoverføring fra einser GTI. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikS94 Skrevet November 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 OK, men hvis jeg bytter motor blir det jo en liten effekt økning (70 til 90) må dette godkjennes av biltilsynet? Eller fikses dette på neste EU kontr.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 OK, men hvis jeg bytter motor blir det jo en liten effekt økning (70 til 90) må dette godkjennes av biltilsynet? Eller fikses dette på neste EU kontr.? Det bør godkjennes ja, men du skal ha ganske god kjennskap til Einsere for å se forskjell ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg