Gå til innhold

Markering av misnøye med tilstandene for norske billister? -

Ranger emnet

Överladdaren

Anbefalte innlegg

• Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Överladdaren

Dersom dette gjøres på E18 ved Sjølyst er det kollektivfelt helt til Sandvika, og vi skaper dermed minimale problemer for utrykkningskjøretøyer. Mitt forslag er at dette gjennomføres dagen etter St Hans aften, da er det stor ferietrafikk innover, men vi ødelegger minst mulig for næringsdrivende o.l

Tingen er jo å ødelegge så vi vekker oppsikt!

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hans

Okay, ser ikke ut til at noen vil sette en dato her...

Lørdag 29 Mai f.eks! Er enda en stund til, alle har god tid til å spre ordet!

Alle som stemmer for det; Si AAAIII :cool:

Kan Dere legge dette til Gol, så kommer sikkert 75-80% av vi som er på landstreffet til MBE til å være med den dagen! ;)

Skulle vært med om ikke andre morsomme ting var planlagt!

ES

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hans

Okay, ser ikke ut til at noen vil sette en dato her...

Lørdag 29 Mai f.eks! Er enda en stund til, alle har god tid til å spre ordet!

Alle som stemmer for det; Si AAAIII :cool:

Er ikke lørdag en teit dag? Er mer trafikk og kaos på en fredag :)

Helgen 29. mai er det BMWCCN treff på Rudskogen, så den datoen passer ikke for meg.;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Er ikke lørdag en teit dag? Er mer trafikk og kaos på en fredag :)

Helgen 29. mai er det BMWCCN treff på Rudskogen, så den datoen passer ikke for meg.;)

Nah, tror nok vi klarer å lage nok kaos.... ;)

Skjer alltid noe for noen, må vel bare sette en dato.....

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shyggen

Det som er problemet med denne ulovlige metoden er jo følgende.. For det første de kommer ikke til å miste hode.. men, antageligvis finne opp en straffeskatt.. og 500biler på en bom om dagen merkes ikke dessverre... det er ganske mange 1000biler som surrer forbi iløpet av dagen..

Kunne jo hende det ble flere folk da...hvis andre folk henger seg på...for eksempel fra andre forum. 12000 biler uten skilt foran,gjennom ringen et par ganger om dagen..? DET merker de...og hvis de ikke kan finne de som kjørte gjennom pga manglende skilt,åssen skal de da kunne gi dem straffeskatt??? :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke de bomringene cam bak og nå? det har de værtfall i bomringen i Tønsberg..

Nei, det jeg mente med straffeskatt var at de sikkert bare skrur opp veiavgiften litt :D så det straffer alle..

Men, det gjør de jo uansett så..

Vet at viss alle i norge betalte den skatten vi skulle betale og ikke snøyt på skatten.. kunne vi i gjennomsnitt betalt 10-15% skatt per pers.. Det leste jeg i en artikel på vg.. eller en annen nettavis for ikke så altfor lenge siden..

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns oxo at det hadde vært en god idè å kontakte andre klubber/forum...noe for moderatorer på bilforumet.net?

amcar miljøet pleier jo å være hypp på å stille opp ved ulike markeringer...det gjelder vel alle klubber og forum så si....noen moderatorer her som "føler" at de kan ta på seg en slik jobb...?? Loppa kanskje,sia forslaget kom fra deg om denne flotte markeringen?

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shyggen

Har ikke de bomringene cam bak og nå? det har de værtfall i bomringen i Tønsberg..

Nei, det jeg mente med straffeskatt var at de sikkert bare skrur opp veiavgiften litt :D så det straffer alle..

Men, det gjør de jo uansett så..

Vet at viss alle i norge betalte den skatten vi skulle betale og ikke snøyt på skatten.. kunne vi i gjennomsnitt betalt 10-15% skatt per pers.. Det leste jeg i en artikel på vg.. eller en annen nettavis for ikke så altfor lenge siden..

10%-15%...so what...vi betaler jo masse nå oxo...ser ikke akkurat ut som de avgiftene på vei og bil havner der de er tiltenkt...er ufattlig mye dårlig vi i dette landet her azz...skulle ikke tro at vi bodde i et rikt vestlig land azz...med tanke på vei og helsetjenester...

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider