Gå til innhold

Markering av misnøye med tilstandene for norske billister? -

Ranger emnet

Överladdaren

Anbefalte innlegg

Hvordan skal denne aksjonen gjennomføres da?

1) Stoppe på Manuell å betale 40 femtiøringer til stakkaren i luka.. miste litt på bakken.. ut av bilen for å plukke opp myntene.. og betale ferdig?

2) Stoppe på Mynt/Coin, dra opp brekket, gå ut av bilen og knipse 40 femtiøringer nedi kurven.. bomme litt.. bøye seg ned å plukke opp pengene for så å gjøre seg ferdig?

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ClusterOne

Hvordan skal denne aksjonen gjennomføres da?

1) Stoppe på Manuell å betale 40 femtiøringer til stakkaren i luka.. miste litt på bakken.. ut av bilen for å plukke opp myntene.. og betale ferdig?

2) Stoppe på Mynt/Coin, dra opp brekket, gå ut av bilen og knipse 40 femtiøringer nedi kurven.. bomme litt.. bøye seg ned å plukke opp pengene for så å gjøre seg ferdig?

Hvis noen gjør det mens andre betaler med tusenlapper, og alle tar seg god tid tror jeg vi kan plugge igjen bommen ganske godt. Med en avsluttende samling i Oslo sentrum som prikken over i'en.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shyggen

Just name the time and place :) meg å MK3n er med :D

Samt noen 1000lapper og masse 50øringen :D kanshe 1kr og til bompengeautomaten.. må jo nesten føkke disse litt opp og.. å de tar vell ikke 50øringer :)

Automatene tar femtiøringer!

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Du får ikke p-bøter av å somle og rote i bomringen eller å stå i "kø" på Karl Johan......

Såvidt jeg vet, er det skiltet med skilt 370 "All stans forbudt" store deler av Karl Johan. Dessuten er det buss stopp utenfor Universitetet...Det vil lage kaos, ja, garantert :) Jeg er faktisk mere keen på en anti-bomring aksjon, enn lage kaos og kø inne i Oslo..

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk bør etter min mening skrive opp "Aksjon mot for høye avgifter på bil i Norge" eller noe i den dur, og feste i rutene på bilen (bak, slik at du ikke får trøbbel med politi) slik at folk virkelig skjønner hva som foregår, og ikke tror at dette er en "haug med idioter" som tilfeldigvis lager kø....

Disse lappene trenger heller ikke nødvendigvis fjernes etter aksjonen...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så jævlig med!! Bare si tid og sted og jeg kommer med 405en og godt humør. Er jo nødt til å bli et helvetes kaos av dette om alle betaler med enten 50ører eller 1000 lapper. Jeg kommer med MASSE 50 ører :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider