sind-mag Skrevet November 10, 2010 Rapporter Share Skrevet November 10, 2010 Har stående en ca 80 modell 200 turbo her (fwd), Har ikke startet den på 1,5 år, å når jeg skulle flytte den i stad trykket jeg noen ganger på clutchen og så ble pedalen stående inne, kan sette den i gir uten å trykke den inn nå, så antar stempelet har låst seg ute. Kikket på hvordan jeg skal få den ut, men finner ingen skruer? bare ei lita "festesplint". tok denne av og prøvde dunke med en hammer men ingen bevegelser... Hvordan sitter denne festet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 Går det ikke å dra ut pedalen ? Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sind-mag Skrevet November 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Jo, jeg gjorde det 3-4 ganger var det vel, pedalen er ute nå, men tør ikke trykke den helt inn pga den blir veldig hard. Jeg tror at slavesylinderen ikke går tilbake igjen. Lurer fremdeles på hvordan jeg demonterer den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Er det hovedbremsesylinderen du mener ? så ligger den fremme foran torpedoveggen . Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sind-mag Skrevet November 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Nei det er ikke det :-) Det jeg tenker på er slavesylinderen til clutchen, sitter montert på girkassa å skur utløserarmen/lageret inn på trykkplata. Finner ikke ut hvordan denne er festet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sind-mag Skrevet November 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Er det ingen som har demontert slavesylinder før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sind-mag Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 ingen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg