Ducklink Skrevet November 11, 2010 Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 Hei, jeg har en mercedes 2,4D (om616 tror jeg), denne frøys og sprakk litt i blokka i natt, så nå renner kjølevann ut. Noen som har noen gode forslag til hva jeg kan lappe med?. Sitter i en båt, men er en bilmotor. Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet November 11, 2010 Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 no can do.. Du må nok bytte blokk. Hadde du bare vært så heldig at frostpluggene hadde gjort jobben sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3011 Skrevet November 11, 2010 Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 kommer jo litt an på hvordan sprekken er? renner vannet ut? er absolut muligt å sveise de meste, men vist du må plukke motor i biter, er det vel like greit å bytte blokk. holder som regel en stund å gjøre godt rent å "sparkle" med kjemisk metal også.. men blir litt midlertidig jalla løsning da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet November 11, 2010 Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 Har lagt merke til at en del nevner kjemisk metall. Er dette virkelig holdbart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 11, 2010 Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 Har lagt merke til at en del nevner kjemisk metall. Er dette virkelig holdbart? Noen ganger holder det, andre ikke. Det er billig å prøve da. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 11, 2010 Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 Team America says: JB Weld! :thumb Hvis det er en langsgående sprekk i godset kan du stoppe den ved å hullborre i hver ende for å stoppe den. Gjeng opp og sett i en skrue. Du kan også borre og gjenge opp ca 2/3-3/4-4/5 eller så bortafor sentrum av den første skruen og således tette sprekken med skruer hele vegen. Men det er igjen et spørsmål om forbruk av tid vs kost/nytte. Men jeg hadde også dobbeltsjekka at det ikke er en frostplugg først. Frostplugg er frostplugg. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 11, 2010 Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 Har selv brukt JB Weld som Skody skriver, med godt resultat.Men rengjøring etc er viktigt. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg