bjirn Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by Suveren Biltilsynet i Bergen er et eneste stort sosialkontor (eller vernet bedrift om du vil), neste gang du skal noe der ute så går du ikke til kontoret i fyllingsdalen, men kjører til Voss eller Knarvik, der er de greie, eller iallefall vesentlig bedre enn Fyllingsdalen og så slipper du stort sett og vente! Knarvik er nedlagt. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timerider Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Faen, det er jo helt idiotisk og viser at Biltilsynet ikke har orden... Du burde fått en kvitering eller noe dokumentasjon når du leverte de inn.... Men siden du ikke gjorde det, så er det bare å stå på med saken!!! ;) Siter What can I say? Im Timerider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by volvo242TIC åssen er det hvis man leverer skilter inn..får kvittering, men ikke henter dem før 6mnd har gått? glemte å hente ut skilter til prosjektbilen min for XXX antall mnd sia..de blir vel bare makulert, så får jeg nye mot å vise kvittering? Det er forskjellig fra biltilsyn til biltilsyn for hvor lenge de oppbevarer skiltene. Her i Narvik oppbevarer dem de i 11 mnd'er før de makulerer dem. Vi har en kurv inne på Biltilsynet der man legger fra seg skilt. Man får jo ingen kvittering for at dem er levert der da. Så Biltilsynet må jo ha et system på det der. Kan jo ikke kreve at man skal vise kvittering når man faen ikke har fått noe kvittering. Hull i hodet det der! Latterlig! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by volvo242TIC åssen er det hvis man leverer skilter inn..får kvittering, men ikke henter dem før 6mnd har gått? glemte å hente ut skilter til prosjektbilen min for XXX antall mnd sia..de blir vel bare makulert, så får jeg nye mot å vise kvittering? Her i Bergen blir de makulert etter 6 mnd. Hvis du skal ha nye skilt da må du kontakte biltilsynet og få de til å føre det inn i sitt datasystem AutoReg. Først da lager skiltfabrikken nye skilt. Koster ca. 210 pr skilt Lator Skiltfabrikk AS sitt produksjonsområde for registreringsskilter omfatter tre fylker, Hordaland, Sogn og Fjordane og Møre og Romsdal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 huff. :( Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg