A.K Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Hadde noen med PS kunnet hjelpe meg med å se hvordan disse felgene blir på bilen? SKal kjøpe nye felger til sommeren og lider litt av valgets kvaler kan man si. Håper noen har lyst til å ta seg tid :) Her er bilen: Og her er noen av felgene jeg vurderer: Arospeed RS/GT Arospeed Riot Dare V2 Ace 130 Centerline Storm Racing Hart CR RO_JA Formula 7 Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 De felga du har var jo gromme da! noen compomotive felger hadde vært tøft på den.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Er ikke min bil og mine felger, bare et bilde av typen bil jeg har. Compomotive utgår, de er både for kjedelige og for vanlige, men takker for tipset uansett ;) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xytron Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Gå for felger med brei kant det utvilsomt det råeste!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg