olego Skrevet November 11, 2010 Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 Går det greit å renne igang en corolla diesel 2006? Ei nabo her har en med lite strøm :) Den står i en bakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 11, 2010 Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 Hadde det lyst i dashen hadde jeg prøvd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 11, 2010 Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 Jeg hadde prøvd uansett, fint lite som kan gå gærnt. Andre gir er sikkert best. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 Taper ingenting på å prøve :) Jeg tror det vil gå, med mindre det er veldig kaldt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg