RaCk Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Hvordan blir dette om jeg bytter fra en Ikke vtec maskin til en VTEC maskin. Må jeg betale ekstra avgifter for å få dette godkjent i vognkortet? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Lurer jeg også på (om du bytter blokk/motoreffekt altså). hørte snakk om at hvis det var en bil registrert før '96 så var det ikke noe? Bremser må vel alikevel kunne matche effekten...? Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Sitat Originally posted by RaCk Hvordan blir dette om jeg bytter fra en Ikke vtec maskin til en VTEC maskin. Må jeg betale ekstra avgifter for å få dette godkjent i vognkortet? Hvis det blir en effektøkning... (bare hvis bilen er under den alders grensa) Og du må informere forsikringselskapet.. da denne vil blir registrert som en VTEC og prisen stiger betraklig:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Trodde du hadde solgt prosjektet..? Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 hvis bilen er førstegangsreg. I NORGE etter 1.1.1996 så skal det betales avgifter for ekstra hk,volum,osv... er den reg. før det slipper du å betale avgifter,men kravene for å få ombyggingen godkjent er akkurat den samme.. (Honda Norge må gå god for ombyggingen,osv...) tar du kontakt med Honda Norge så kan de sikkert hjelpe deg med å finne ut hva som kreves for å få det godkjent... :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg