Gå til innhold

prat'n om Streetmeet 13 september 2002!

Ranger emnet


Håkon A

Anbefalte innlegg

ja, har tenkt på det der selv, at det ser veldig ut som det kun er faste bestevenner som står der!

 

men for de som er litt i tvil om de kan kjøre inn, og om de kan snakke med folk;

 

så å si alle er meget åpne, for alle er der for en eneste ting; bil!

alle er der for å prate høl i hue på hverandre, og alle er i godt humør!! hver eneste gang snakker jeg med nye folk, har per dags dato ikke 'fått noen uvenner' eller noe lignende, alle er meget koslige!!! og det er selvfølgelig samma faen om du har en fet bil eller ei!!! for å si det sånn: jeg har en gang møtt opp i en micra 89' mod ;););)

 

så det er bare å slenge seg på, ikke skummelt i det hele tatt!!

 

hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy

 

men han som starter tråden på streetmeet, kan jo skrive inn at dette er for alle, og at alle er velkomne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Hei, Jeg som hadde den blå boraen, kommer igjen fredag om 2 uker tror jeg. Prøve å få med fler folk. Håper på å se noen supraer da. :)

 

1. lover du å stå stille bittelitt da eller?? ;););)

vi som sto der blei ltt rastløse av at du kjørte ut og inn x antall ganger;)

 

2. et par supraer?? kanskje litt opptimistisk, er sjelden Quiksilver er ute å råner.. men den svarte har vært her en del da, så får håpe han kommer for din del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. lover du å stå stille bittelitt da eller?? ;););)

vi som sto der blei ltt rastløse av at du kjørte ut og inn x antall ganger;)

 

2. et par supraer?? kanskje litt opptimistisk, er sjelden Quiksilver er ute å råner.. men den svarte har vært her en del da, så får håpe han kommer for din del! [/b]

 

1.

Ja, skal stå stille litt da. :rolleyes: :) Gammel vane.:)

Var det du som hadde den 200'en. som sto der ganske lenge?

2.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

1. lover du å stå stille bittelitt da eller?? ;););)

vi som sto der blei ltt rastløse av at du kjørte ut og inn x antall ganger;)

 

2. et par supraer?? kanskje litt opptimistisk, er sjelden Quiksilver er ute å råner.. men den svarte har vært her en del da, så får håpe han kommer for din del!

 

1.

Ja, skal stå stille litt da. :rolleyes: :) Gammel vane.:)

Var det du som hadde den 200'en. som sto der ganske lenge?

2.:) [/b]

 

Ja, jeg som sto der hele kvelden, den du ser bilde av til venstre...

bra du klarer å stå litt stille da, du skjønte sikkert at det blei litt frustrerende i lengden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår