Volvob Skrevet November 13, 2010 Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 Noen som vet nm på overhaldin her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 13, 2010 Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 Momentet på overhaldin??? Først så får du komme med en motor som eksisterer, så kan du komme med hvilke deler du vil ha tiltrekkningsmoment på, overhaldin er ingen motordel, det er faktisk ikke ett ord en gang. Går utifra at du mener tiltrekkningsmomenta ved overhaling av motor, det som da er interessant, er toppbolter, råde og ramlagerbolter, svinhjulsbolter og manifoldbolter, resten burde du greie fint om du skal overhale motor. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvob Skrevet November 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 men dette er volvo motor. ja det er rekkefølgen jeg skal ha. Å jeg er ikke så flink da. er bare ute etter og hjelpe min mann me dette. Motoren heter så mye som b23 sorry der!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 13, 2010 Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 Da er vi med, Tiltrekkingsmoment og tiltrekkingsrekkefølge på topplokk regner jeg med noen av vlvo gutta har foran seg, kommer nok svar snart. B23 eller B230(er vel sikekrt samma men) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvob Skrevet November 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 Da er vi med, Tiltrekkingsmoment og tiltrekkingsrekkefølge på topplokk regner jeg med noen av vlvo gutta har foran seg, kommer nok svar snart.B23 eller B230(er vel sikekrt samma men) tusen takk Einar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg