Audi 1,8T Skrevet November 13, 2010 Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 Hei, tokk ut subbene mine forgie helg, og når jeg skulle sette de inn igjen idag får jeg en ulelyd i diskantene i dørene. hva kan det komme av? det er engen forsterker til høyttalerne og subbene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuiNlan Skrevet November 13, 2010 Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 Har du fortsterker på høyttalerne forran? Hvordan gjorde du det når du koblet av sub'en? Siter -Odd Ivar www.eikensbilstereo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi 1,8T Skrevet November 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 Har en 4awg kabel fra batteri til en fordeler i bagasjerommet der jeg tar ut sepparate strømkabler og jordinger. jeg kobblet strømmer fra kondensatoren og til fordelingblokka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg