gotthard Skrevet November 13, 2010 Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 http://www.vgtv.no/?id=33826 jeg personlig mener at mc-føreren har seg selv og takke. han er nå borte fra veien og kan ikke skade andre med idiot kjøringen sin, velger du å leke tøffing må du regne med skrubbsår. at politimannen ikke fulgte ordre er vel mer en inntern sak og jeg synes ikke at mc-føreren skal sope inn kroner på dette, skulle heller fåt en mega-stor bot for å sette andres liv i fare. Er vel neppe første gangen han kjører fort ser det ut til. Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Leste litt på en svensk nyhetside hvor det sto at de visste hem føreren var, så da ser jeg ingen grunn til å følge etter siden de kunne tatt han på et tryggere vis senere. Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Jeg skjønner seriøst ikke hvordan han klarte å kjøre ut i den svingen.. Han kunne klart den helt fint hvis han ikke hadde brukt forbrems!! Men anyways.. Politimannen burde ha avbrytet jakten - grunnen ser vi på klippet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 han burde nok heller stoppet, men det er jo dumt av politiet og å presse mcføreren til og kjøre så fort.... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg