Apple Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 (endret) Hei! Åpner en tråd om bilen min, Colt, som jeg kjøpte 24.10.10 Her er bilen når jeg kjøpte den(Bilder fra finn.no): Planer: - Felger (Bestilt!) - Sote ruta - Rør på begge sider. - Muligens bytte motor til 2 liter. - Turbo?? - Sportsfilter - Hvitt interiør - Xenon - Fjerne vinduvisker bak, eventuelt baklukelåssylinder. (Gjort) - Sote baklyktene (Gjort) - Montere iPaden i bilen:angelsmili: +++ Endret November 15, 2010 av Apple Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Denne var ikkje dum :D Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apple Skrevet November 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 (endret) Idag fjerna jeg vindusviskeren også baklukelåssylinderen, samt "Mitshibishi, Colt" skriftene. Helt blankt! Bilder kommer snart.. Her er målet: Ps! Har bestilt felger:): 7025,- er billig for disse 16" felgene? Er ikke jeg heldig?! Endret November 22, 2010 av Apple Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goffen Skrevet Desember 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 Er det noen fremgang med prosjektet? Jeg skal se på og muligens gå til innkjøp av en colt i morgen, så hadde vært artig å sett åssen du gjør detta og kanskje få noen ideer om hva som kan gjøres :))) Tommel opp! Siter VW Golf 2 Syncro 1.8I (Solgt) VW Golf 4 1.6 1998 mod (Solgt) VW Golf 2 1.6 Gasser Delebil (Vraket ) VW Golf 2 G60 (Solgt) VW Jetta 1.8 (Solgt) Opel Omega A 2.0 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg