Gå til innhold

Montere angel eyes på Audi ?

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy og fy.

Har sagt det flere ganger før, det er kun BMW som passer angel eyes. Ikke alle der heller. Har liten tro på at E30'en blir sjefs med det, men kan godt være. Bilen bør ha to separate lykter i utgangspunktet, slik som BMW har.

Men dette er jo mitt syn, så jeg mener ikke du bør "ødelegge" audien din...

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er godt det finnes mange meninger, for hadde vært jævlig kjipt å style bil hvis alle mente det samme...

Så kjør på med angel eyes, sier bare meningen min hvis det er noe jeg ikke liker

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også vært kjett om man ikke kunne si meningene sine da.

Jeg er ikke den typen som blir sint av å få litt negativ tilbakemeldinger, synes det er greit jeg for da tenker man seg om 2 ganger før man slår til. Noe som ofte kan være til god hjelp.

Men tilbake til en ting jeg lurer på, er det en vanskelig operasjon å få fixet angel eyes på en audi ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve koblingen bør vel ikke være noe problem, er vel bare å parallellkoble +/- fra parklysene.. burde vel gå uten å overbelaste kretsen det..

Så er spørsmålet om det er plass til dem uten at de skygger for nærlys/fjernlys...

'99 Yamaha YZF 600R Thundercat

'98 Audi A3 1,8T

x '89 VW Transporter Camping

x '74 Porsche 911 Targa 2,7

---

Har du sagt A må du si 3

There's no cat like a thundercat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var litt pes med disse her byggesettene man får kjøpt, på f.eks. mobilsentrum. Men hvis man virkelig vil, skal det nok alltids gå.. Skulle bare hatt noen lykter og eksprimentere på...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwfreak

Har 2 stk igjen av de jeg kjøpte på mobilsentrum... Målene på dem er i ytterkant: bredde 12,7, Høyde 11,7... Kan selges for en liten slant penger... Tar nesten ikke strøm så det er bare å koble parallelt inn på parklysa el.l..

Du har altså montert sånne før ?

hvis du har, funker de bra ? er det bra kvalitet osv ??

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sutarts

Du har altså montert sånne før ?

hvis du har, funker de bra ? er det bra kvalitet osv ??

Har satt inn sånne i lyktene mine ja.. Men er ikke vanlig jetta-lykter da.. Er rally-lykter med linselys å greier.. Funker bra bortsett fra at jeg måtte plasere "ringen" bak hovedglasset OG en plate til så det ble ikke så veldig godt lys men.. Er litt blåaktige faktisk... Blei ikke helt fornøyd.. Men men... Funker iallefall... :)

DSC00788small.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider