Gå til innhold

Montere angel eyes på Audi ?

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by illusion

En kamerat snakket noe om at det gikk an å få kjøpt hele nye angel eyes lykter til A4... stemmer dette?

isåfall hvor?

Jeg vet at http://www.krogslund.no (holder til på jessheim) selger det..

Var innom der for en uke siden.. da hadde de skrevet under en kontrakt med en produsent fra Tyskland.. De skulle visst da inn en hel del stash derfra.. Så ta en telefon til de :)

98 Audi A4 Turbo Quattro

x 92 Audi 100 2.3 E

x 00 Aprilia RS 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Dette kommer sikkert til å provosere mange, men angeleyes er kult på 1 bil... og det er bmw :) Gjerne der det er org montert også.... :)

Flott at flere deler min mening...

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller ha valgt streite vanlige golf IV lamper.

Ingen som har bilde av hvordan E30'n ser ut med angel eyes? Har lyst til å se det for morroskyld....regner ikke med jeg skal handle

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mail til forhørte meg litt om de angel eyesene dem selger,

(http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=214827734&n=1048582568&pn=1048586446 )

Spurte om dem vil passe til andre biler enn BMW, og det sa dem at de ikke gjorde. Men de passer altså til andre biler (dere som har montert de) ??

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sutarts

Jeg sendte mail til forhørte meg litt om de angel eyesene dem selger,

(http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=214827734&n=1048582568&pn=1048586446 )

Spurte om dem vil passe til andre biler enn BMW, og det sa dem at de ikke gjorde. Men de passer altså til andre biler (dere som har montert de) ??

Det settet er jo beregna på bmw da.. Det de mobilsentrum-folka ikke skjønner er at det passer andre biler bare du fikser litt.. Men vil du ha det så får du det til med litt fix... Bare bestilte for å se åssen det ble jeg da.. Blei ikke helt fornøyd med det pga at jeg måtte sette settet så langt inn i lykta så det blei ikke noe klart lys på en måte.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det går ann og ta ut lyktehuset fra glasset? mente dette var limt sammen no dugelig jeg, men det er mulig jeg tar dugelig feil..

Hvis det går ann og skru ut lyktehuset så burde jo saken være biff, bare passe på at det ikke står i noen stråle retning, kjipt med redusert lys:D

hvor mye skal du ha for de 2 siste angeleys'a dine vwfreak??

sutarts er i sverige så jeg spør for han..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by illusion

En kamerat snakket noe om at det gikk an å få kjøpt hele nye angel eyes lykter til A4... stemmer dette?

isåfall hvor?

her for eks

http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=31_51&products_id=544

x 1986 mod golf gti 16v

x 1995 audi 80 avant

x 1992 bmw 325i coupe

+ mange drittbiler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

så det går ann og ta ut lyktehuset fra glasset? mente dette var limt sammen no dugelig jeg, men det er mulig jeg tar dugelig feil..

Hvis det går ann og skru ut lyktehuset så burde jo saken være biff, bare passe på at det ikke står i noen stråle retning, kjipt med redusert lys:D

hvor mye skal du ha for de 2 siste angeleys'a dine vwfreak??

sutarts er i sverige så jeg spør for han..

Går vel an å dele lykteglasset fra ramma men da må du varme å sånn.. Litt risikabelt kan det jo være.. Men jeg har sånne linser ytterst som man kan demontere fra baksia av lykta.. Så det gikk jo greit... Får jeg et par hundrelapper skal jeg sende de 2 jeg har igjen.. Ligger i uåpnet plastikk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann !

Nå har jeg vært innom realcar i stockholm og kjøpt meg litt diverse ting til bilen min.

En av tingene var universale angel eyes. Jeg spurte litt om disse, og dem sa at de var utrolig bra. De lyste visst som faen, så dem godt i dagslys sa dem også. Så jeg skal montere dem i løpet av uka og håpe at det funker fint.

Gå inn på realcar.se og videre på e-handel. Så velg "universal" i kategori og til slutt "Ljus & blinkers". Der ligger de jeg kjøpte øverst på listen. Jeg valgte de hvit (tror hvit passer bedre enn blå til grønn bil)

mvh

stian

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider