Gå til innhold

Montere angel eyes på Audi ?

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

heisann !

Nå har jeg fått montert på angel eyes på bilen min.

angeleyes.jpg

Dem ble vel kanskje ikke helt sånn jeg hadde trodd, men fornøyd ble jeg da.

Kommer til å kjøpe grillist eller øyelokk for å få litt mer "badlook" på lyktene og bilen ellers. Hvordan synes dere det ble ?

Se bort ifra at rundingene ble litt hakkete, det er kameraet sin feil:D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns det ble mye bedre enn forventa jeg.

:)

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen mening om hvordan det sku bli, så jeg kan ikke si om det ble bedre eller verre enn forventet, men jeg ble da ganske fornøyd. Men dem lyser veldig dårlig på dagen da, så det er på kvelden de virkelig lyser :D

Jeg skal kjøpe på blåe hetter på pærene i tåkelysene i dag, så de får samme farge som angel eysene, passa ikke med gule/hvite tåkelys og blåaktige angel eyes.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var innom torshov i dag. Dem sa at det satt halogen pærer i tåkelysa, så jeg fikk ikke kjøpt hetter. Dette glemte jeg å sjekke før jeg dro dit. Men det går vel ann å lakke pærene litt så det blir litt blåskjær i dem ?(hvis jeg ikke kjøper hetter)

For jeg synes ikke dette:

angeleyes2.jpg

passer no bra.

Jeg skal få tatt noen bilder når det er litt skumring, slik at du ser bilen og angel eyene i ett.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

du kjøper sånne ringer man kan f.eks kjøpt på realcar.se.

Så må du ta ut lyktene og ta av glasset, videre må du lime på ringene, ikke på glasset med inni der de kromgreiene er. Så kan du koble på ledningen på parklyset, eller direkte til batteriet og sette på en bryter inne i bilen.

Jeg brukte varmtlim, og det funket fint. Du kan nok også bruke transparent silikon men ikke bruk lim som herder og blir hard, for da kan vibrasjonene fra bilen gjøre så at ringene rister løs.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by E30-Cab

Men det er godt det finnes mange meninger, for hadde vært jævlig kjipt å style bil hvis alle mente det samme...

Så kjør på med angel eyes, sier bare meningen min hvis det er noe jeg ikke liker

Blir litt feil å si det.... Blir det samme som å si at bare audi som kan ha Xenonlys.. siden det var de som utviklet det i 1992 til sine S4 4.2... nå har jo så gått som alle Kebabtraller det + 80% alle nye Mercedes Benz

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Huff å huff. Blir like skuffa over Audi eiere hver gang jeg hører det der. Angel eyes er for BMW. <--- Punktum!

Min mening er at man bør holde seg innen for merke. Har en coupe selv. Ikke M3 speil, men RS2 speil. Ikke en dårlig rieger fanger som er et kapittel for seg selv, men en orginal RS-fanger.

Det er mulig unger på 13 år driter i det, men oss Audimennesker immellom: gjør det ordentlig!

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider