Gå til innhold

EL feil med lysbryter og annlegg (merkelig rart)

Ranger emnet

mrsvein

Anbefalte innlegg

Hei. har en merkelig feil med lysbryter. Når jeg starter bilen og skrur på anlegget i bilen funker kun høyre side på anlegget (høytalere) skrur på lysene og skrur av lysene et par ganger så kommer venstre side inn??men kun når lysene står av???Irritrende for jeg må ha lys på når jeg kjører og da kun høyre side som funker. Er det noen dær ute som har vært i nærheta av slik feil?? hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes rart ut. får på følelsen at man sitter innesperret :jail med slik feil.

er det orginal radio med styrekontroll for radioen på rattet som du har problemer med??

hvis det er dette så ligger feilen mest sannsynlig i lysbryteren på rattstammen eller i sleperingen inne i rattstammen.

er det uoriginal radio eller radio med styringa på radiopanelet, så høres det ut for meg som det er en tilfeldighet og at det er feil med uhøytalertgangene på radioen din.

håper du får dette i orden :-)

hjelp til selvhelp

vær seriøs med seriøs begrunnelse med svarene når man blir spurt om hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte meg en woyager med minst mulig dill dall. en simpel 2,4se 98mod med brytern på venstre siden.ikke el ruter,og manuel. skal ikke være så mye tull med disse. ser og at lyset i spiller blir veldig svakt i det venstre siden kobler inn??

kan det være dårlig jording??eller dette med eir på baklys/hengerfeste??knitrer litt når venstre siden kobler seg inn. takk for svar :jail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er mye tull i midtkonsollen på Voyager. Vi hadde en som viskeren på bakruta begynte å gå av seg selv når som helst, men bare når kupevifta sto på...

Antar at det er en jordfeil som på ett eller annet vis lurer deg.

Ian

1998 Range Rover 4,6HSE,

1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S

1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt

1956 Land Rover 86"

Lenke til kommentar
Del på andre sider