headso Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Hei, kjøpt meg omega for ca 1mnd siden, når jeg kjøpte den funka ikke varmeapperatet, blåste bare kaldt. Bytta termostat og sjekket kjølevannet og da blåste det litt varmere men ikke mye :hmmmmmmmmm: så spm er om det er noe annet jeg skal sjekke på disse bilene? Takk for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Antagelig så er varmeapparatregisteret tett. Det beste vil være og ta det ut og få renset det skikkelig men det er vel en del jobb tenker jeg. Fungerer også å prøve å spyle med en slange med litt trykk på i røret som går fra motoren og inn på registeret. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
headso Skrevet November 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 ok, skal gjøre det imorgen :) tenker å bare bytte kjølevesken med det samme, noen som vet hvor mange liter kjøleveske det rommer? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Kjøp en 4 liters dunk så har du 8 liter ferdig kjølevæske. Da har du litt om du må etterfylle senere. Tipper det går på ca 6 liter. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
headso Skrevet November 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 handla 4 liter :) og spyla registeret og det ble :D godt med varm bil ja :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Det er bra :D Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg