formula90 Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 like før jeg kom fram til arbeid hørte jeg en dunkelyd fra motoren, da jeg kom fram sjekket jeg peilepinnen, ikke en dråpe olje, har lekket olje, men den dunke lyden er vel rådebank da? eller kan den reddes bare ved å fylle olje? hvis ikke, noen som har en 2,5 v6 liggende? :angry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Du kan prøve å fylle olje, men det er nok for sent. Best å peile oljen en gang i uken ;) Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
formula90 Skrevet November 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 ja prøvde å fylle olje, vart stille en stund, men ikke lenge.. kjøpte biln for en måne siden:well: å hadde den på verksted for 2 uker siden bare på grunn av et annet problem, vart ikke billig, åså må jeg ha ny motor nå -.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
formula90 Skrevet November 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 kor lenge kan eg førvent at motorn kan hold ihopen? før har liksom ikke rå tel ny motor akkurat no :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Prøvd å fylle på olje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
formula90 Skrevet November 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 fylt på 5 liter olja igår etter arbeid, idag når jeg kjørte til arbeid var det tomt igjen ;o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg