lassiiboiii Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Trodde faktisk det var en del som hadde tatt opp dette emne, men det var det ikke! Hva syns folk er finest ? når listene er lakkert i bilens farge? eller når det er som orginalt altså grå/svart. Jeg klarer ikke og bestemme meg! Her er bildet sakset fra LegoLego (på forumet) og Orihime (på forumet) LegoLego : Orihime : Se bort i fra felger og alt! bare døm etter listene! Siter How to "us-style blinklys/parklys" b6 / 8E" _______________ 2003 Audi a4 1.8 Turbo RØD - [eier] 1998 Audi a4 1.8 Turbo GRÅ - [solgt] 1997 Audi a4 1.8 GRÅ/RØD - [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wadosa Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Dæven vanskelig valg altså! Luksus problem:P Jeg ville gått for lakket, da jeg får sånn M-tech feeling av ulakkert:p Siter - 2011 Audi A3 Ambition 1,6TDI - 1998 VW Passat 1,6 *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Syntest det så bra ut med ulakkerte lister :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennTore Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Likte best ulakker jeg :-) Siter Audi Coupe 2.8E PSN nick (GT5):Hondaintegratype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 ulakka :) ser litt røffere ut Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Jeg har kjørt rundt med ulakkerte lister en god stund nå, og synes det ser like ille ut for hver gang jeg ser bilen.. Så mine skal få lakk, helt klart! Edit: På en rød bil så kan man jo bruke det som kontrast, men hos meg ser det bare teit ut. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Jeg valgte å lakke min sort matt da jeg har sort folie på bakfangeren samt sort Cupra R leppe foran. Da syntes jeg det ble stilig med sorte side lister. Men hadde ikke bilen hatt de sorte detaljene bak og foran så hadde jeg valgt røde lister. Ville ha sett veldig rart ut med sorte lister da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassiiboiii Skrevet November 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Takk for gode svar :-) Tenkte eg skulle vente med og si at jeg skal ha svart bak, men jeg skal altså ha svart bak! Og jeg faller mer og mer på svarte sider! Men samtidig så føler jeg at hvis de blir rød, så er bilen en mer "bil for alle". Ved evt salg en gang i fremtiden! Så igjen, som wadosa sier, luksus problem :p Siter How to "us-style blinklys/parklys" b6 / 8E" _______________ 2003 Audi a4 1.8 Turbo RØD - [eier] 1998 Audi a4 1.8 Turbo GRÅ - [solgt] 1997 Audi a4 1.8 GRÅ/RØD - [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg