Gå til innhold

Gul RS

Ranger emnet

cosworth87

Anbefalte innlegg

Sånn da var den Gule bilen i hus.

Strålende fornøyd. selv om den er en smule upresis og kjøre på 205/55R16 Bridgestone piggfrie vinterdekk. og originaldempere som har gått 100000km.

har til nå.

Skiftet Stream radioen til Pioneer F9110BT navigasjonen ifra SuperB'en.

Benyttet samtidig sjangsen til en liten facelift inncvendig.

Benyttet ramme rundt radio ifra en L&K(elegance med navi) så jeg fikk sort istedenfor Sølv. Noe som bel en BETYDELIG facelift.

Utenom det har jeg ikke gjort stort,

Leverer bilen til Lakk i dag eller i morgen.

for å få lakkert opp igjen kanalene(skvettlapper blir montert umiddelbart etterpå) og retting av ne liten skade i frondt.

så skal begge lampene skiftes(pga sprekk i den ene)

Men deretter er planene utsendemessig ganske uklare.

Er 99% sikker på at følgende skal folieres Blank svart

Grillen og midtpartiet av spoileren bak. ¨

er litt mindre sikker på om jeg skal foliere speilene også.

Noen andre tips?

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rammen måtte uansett skiftes. da bilen min hadde den breie kjedelige stream radioen. Pioneer F9110 BT er laget for å passe i hullet til Bolero og Colombus Radio så jeg bare bestillte til L&K (elegance med navi) istedenfor til RS med navi. kosta bare 110,- - litt rabatt også,

lett å bytte. bare å åpne askebegeret for tilgang og dra.

Bilen er til lakkering nå. så ingen bilder.

Ja er litt på sorte felger.

usikker på om det blir sortlakkerte Originale Zenith 18"

eventuelt Neptune ifra facelift RS i sort.

Men Team Dynamics Pro race 1.2 i Sort er et alternativ.

Og hva med Sorte Comtomotive MO 18" 6 eiket???

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Compomotive MO ble utviklet med tanke på biler ifra europa. Mener å ha lest at de ble utviklet for sierra cosworth.

Tror det kunne vert tøfft. men litt redd 312mm RS bremsene blir pinglete bak åpne motorsportfelger

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikael.

gidder du legge ut en tråd på dette flokke svenske RS forumet ditt med at

18" enten Zenith evt Neptune ønskes kjøpt. ???????

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikael.

gidder du legge ut en tråd på dette flokke svenske RS forumet ditt med at

18" enten Zenith evt Neptune ønskes kjøpt. ???????

Null problem!

http://www.rsklubben.se/vb/showthread.php?p=56862#post56862

;)

Edit:

En medlem som hadde 4 stk Neptune 18" ute for salg i august, men usikker på hvis han har solgt disse enda.

Har sendt han en PM.

Holder til norr om Göteborg, så det er ikke lange turen :)

Endret av Mikael1977

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null problem!

http://www.rsklubben.se/vb/showthread.php?p=56862#post56862

;)

Edit:

En medlem som hadde 4 stk Neptune 18" ute for salg i august, men usikker på hvis han har solgt disse enda.

Har sendt han en PM.

Holder til norr om Göteborg, så det er ikke lange turen :)

Fikk svar fra han med Neptune nå och fälgarna finns kvar.

Send meg en PM hvis vi skal gå videre her ;)

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og prisen? er den rett hentes de fort til helgen.

muulig jeg bare får Pulverlakkert de originale 17" felgene sorte. og putter på R-Dekk på de.

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider