Gå til innhold

lervik90: Golf 2 ratlook prosjekt

Ranger emnet

lervik90

Rat eller clean?  

42 stemmer

1. 1. Rat eller clean?

• Rat
      19
    • Clean
      23

Anbefalte innlegg

• Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

må bare poste noe nå når jeg kjeder meg.

Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.Jeg vil ha bilen på veien.

14. april skjer det kanskje :)

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, lyktene er like som mine! :D Tøffe dem..

Jeg stemmer for at du skal lakkere felgene selv, og ikke sende de på pulverlakkering :) Bare bruk god tid til å pusse og maskere dekkene ;) Det gjør jeg.

Stiilig :)

Ja. Tenkte å gjøre det selv på de sølv felgene jeg har. Det ble ganske stress å levere de inn og betale så mye som jeg gjorde for de andre felgene. Må bare finne ut hvilken farge jeg skal ha. Dessuten tror jeg ikke jeg gidder å lakkere de nå. Må ha litt bedre tid enn jeg har nå til dags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det litt bilder :)

Jeg leverte inn felgene og dekkene til en jallasjappe. De var billigst og jeg har funnet ut hvorfor de er billige. De klarer jo ikke å holde tidene sine. Jeg skulle få felgene tilbake i går, men da jeg kom i dag morges for å hente dem var de ikke ferdige.. LoL.. Jeg skal få dem i kveld, men tviler på det skjer :P Fikk med meg 2 stk da. jaja, bedre enn å betale ca 700kr mer hos for eks. dekk1 eller dekkmann..

BILDER:

dsc6887g.th.jpg

dsc6888.th.jpg

dsc6889x.jpg

dsc6896.th.jpg

dsc6892.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider