Gå til innhold

lervik90: Golf 2 ratlook prosjekt

Ranger emnet


lervik90

Rat eller clean?  

42 stemmer

  1. 1. Rat eller clean?

    • Rat
      19
    • Clean
      23


Anbefalte innlegg

...............Jeg klarte å lage hakk i de nylakkerte felgene mine i dag... jeg skulle skru på den ene felgen, så glapp den jeg skrur med, mutterfesteren, eller hva det nå heter :) Den glapp og smalt hardt inn i felgen og skrapte av litt lakk :( :( :( har ikke bilde av det. Vil ikke minnes om den forferdelige hendelsen...

 

OG! Jeg fikk ikke felgene i kveld... Var det jeg sa :) Jævla inder...

Endret av lervik90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil ha et mini oljefat til å ha på taket i sommer :)

 

Noen som vet om det er vanskelig å bytte speedometerpanel med klokke til turteller istedenfor? Er det hokkus pokkus eller må jeg koble ledninger?

 

 

Har gjort det samme, bare erstatt den nye kilometer telleren med den du har nå, ellers er det bare å putte inn.

2000 Subaru Forester S Turbo

TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant

X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant

P 1989 VW Golf <p>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen har to elektriske kontakter pluss gasswire, mens andre kun har 1. Du ser det lett når du ser på baksiden av instrumentpanelet ditt, etter det er det bare å finne et nytt med lik kontakt og turteller

2000 Subaru Forester S Turbo

TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant

X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant

P 1989 VW Golf <p>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoho! var hos dekkbutikken og fikk de to resterende felgene med meg. Betalte ingenting for at de satt på dekkene og balanserte dem :D Jeg var rimelig hissige på dem etter at jeg hadde vært ca. 20 ganger innom utenat de var klar. Sa at de var amatører og at jeg helst ikke ville betale for drite de hadde gjort. Så bare vinka han meg adjø :) Skal aldri gå der mer ihvertfall :)

 

Nå er det vare 2 dager til godkjenning. Håper det går fint :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår