Gå til innhold

lervik90: Golf 2 ratlook prosjekt

Ranger emnet

lervik90

Rat eller clean?  

42 stemmer

1. 1. Rat eller clean?

• Rat
      19
    • Clean
      23

Anbefalte innlegg

• Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tar fly nedover søndag, men vet ikke når bilen kommer:s

Sweet :)

Tror clutchen begynner å bli fesen.. Kanskje det bare er å stille den? Det som skjer er at når jeg kjører i 2-5 gir og gasser på, så slurer den bare og får et høyt turtall. Akkurat som om den ikke får tak i clutchen. Noen som vet hva jeg skal gjøre med dette?

I dag fant jeg ut at man ikke skal si til kolleger at de kan skrive/tegne på den ene døren på bilen. Har tenkt å dekke førerdøren med skrift og tegninger som folk kan rable på, men dette var ingen god ide... Endte med at de bare skrev masse tull; " Pedo, eg?", "Hjem og pula", "Føkk snuten" og masse annet random drit :P Var sinnsykt vanskelig å få det vekk igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. Det med clutchen, hvis den slurer.. Så ta også finn et hull i clutch huset, (om det er et) og tøm nedi litt orginal cola! På lamellen altså, da biter den igjen :)

Takk for tipset! Men jeg justerte bare litt på clutch-wiren og da ble det bra :) Får se hvor lenge det varer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sikkert ikke :P forrige eier bytta ikke tror jeg, og han var på tur rundt i europa med den. Tror den ble kjørt en del da. jajaaa..

Var nettopp ute og testa litt nå og det virker som at det begynner når bilen har begynt å bli varm. Det som også er litt rart er at clutch-pedalen tar sånn ca. midt på og. Burde ikke pedalen tatt helt ute hvis den var slitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider