Gå til innhold

lervik90: Golf 2 ratlook prosjekt

Ranger emnet

lervik90

Rat eller clean?  

42 stemmer

1. 1. Rat eller clean?

• Rat
      19
    • Clean
      23

Anbefalte innlegg

• Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har to høyttalere som jeg har lyst å plassere på en litt original plass i bilen. Jeg har prøvd å lage en kasse som de skal henge i opp under taket rett foran bakluka. Jeg fant ut at dette ble en del stress så jeg tror jeg dropper det.

Har noen forslag om hvor jeg kan plassere dem?

Du kan bruke disse på dørene foran:

http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/343_423_677_707/products_id/2390

Eventuelt kjøpe disse og ha dem bak på siden av hattehyllen hvor de originale høytalerne sitter/satt:

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=167

2000 Subaru Forester S Turbo

TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant

X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant

P 1989 VW Golf <p>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en rat bil, så mindre enn 40 profil hadde sikkert passa fint :P Jeg satser på 40 da. Ser ikke ut som de har så mange andre alternativer på de forskjellige onlinebutikkene som selger dekk.. Har vært inne på dekkonline.com og sett. Fant bare 195/40/14. På sharif.no og er det samme greiene.

Sharif var litt billigere enn dekkonline.com, så jeg tror jeg bestiller derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag brukte jeg dagen på å sette på fjærene igjen. Jeg tenkte å få den eu-godkjent en dag i neste uke, må bare skifte girkasse. Kjøper muligens en på fredag nå :)

Snakka med europerformance.co.uk som jeg kjøpte senkesettet av. De sa jeg skulle få det iløpet av en ukes tid cirka. Håper jammen meg det stemmer! Hvis ikke så.... ja.

Jeg vet ikke helt om jeg skal ha listene på siden av bilen av eller på. Hva synes dere?

Noen som vet hvor jeg får tak i billige dekk i dimensjoner 195/40/14? :) Sharif.no er til nå billigst

Lenke til kommentar
Del på andre sider