Gå til innhold

lervik90: Golf 2 ratlook prosjekt

Ranger emnet

lervik90

Rat eller clean?  

42 stemmer

1. 1. Rat eller clean?

• Rat
      19
    • Clean
      23

Anbefalte innlegg

• Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Endelig fått skifta kasse nå!!! Det var et øyeblikk jeg trodde jeg skulle ta bilen med begge hendene, løfte den og slenge den i bakken. Var rimelig forbanna når ting ikke ville slikk jeg ville ha det. Men for en lettelse. De ringte også fra euro performance i dag og sa at senkesettet skulle komme på fredag. I tillegg får jeg kanskje dekkene og denne uken.

Jeg har mye snadder å vente på:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girkasse bytter er stress ja! bytta mi og for halvannen mnd sia, men løfta ut hele motoren jeg da å hadde den dinglende under taket :P

Det gjorde jeg sist gang jeg bytta på bruksbilen min. Men jeg gadd ikke det denne gangen. Ville bare få det unnagjort uten å huske hvor alle ledningene og rørene skulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk satt høyttalerne inn i hattehyllen. Det var der de sto opprinnelig, men hullene var sykt dårlig skjært ut, så jeg fikk tak i noen "spacere" som gjorde at jeg fikk skrudd skruene inn noen centimeter vekk fra hullene. Var litt bedre feste der.

5laov4.jpg

Så fikk jeg plutselig en basskasse med to 12" elementer i :jerkoff: Tror den kommer fra lillebroren min sitt rom :angelsmili: hoho

wmk00w.jpg

Nå mangler jeg bare forsterker :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor bildeoppdatering bildeoppdatering:

Har begynt å rusta :) Tenkte å ta mer på bakdøra. Slipe alt som er av lakk.

fyd74m.jpg

Liker det fine klistermerket, jeg.

2ily7n6.jpg

Vil ha mer på taket.

x3vkvc.jpg

2uhbpye.jpg

Emblemet ville ikke henge uten ståltråd :P

2uen313.jpg

2qumcqx.jpg

1znlyqo.jpg

a40utd.jpg

bgz502.jpg

Kommenter gjerne hva dere likte og ikke likte :D

Det jeg har lyst å gjøre videre:

- Få på noen andre baklykter

- Registrere bilen(ikke minst)

- Få flere ting på taket

- Få tak i mange klistremerker og lime på enten en av forskjermene eller i passasjervinduet i baksetet.

- Kanskje sote vinduer?..

- Skifte felger(venter på dekk)

Endret av lervik90
Lenke til kommentar
Del på andre sider