Gå til innhold

ungdomsbil ca 90-140 tusen

Ranger emnet

volvo850

Anbefalte innlegg

Supra er en kjempe behagelig bil og kjøre, med Targatak er det fin sommer bil og :)

Min har Automatgir som funker kjempefint for min del, bra utgangs punkt for trim er det og!

Driv verk og Kasse tåler ca.500hk+ orginalt

Bilen veier endel men, har mye ekstrautstyr, er en luksus sportscupe vil jeg si :) pluss at den går rimelig bra.

1-100 med automat orginalt på 6sek

og bensinforbrukt på 3.0i Turbo

Landevein 0,8-9 By 1,1-2

Seff, kommer dette ann på gassfoten :) Fet bil vil jeg si.. og det er ikke så altfor mange av den.. 200sx er begynnt å bli veldig vannlig men, er og en kosebil det :D liten lett og går meget bra..

Men, liker supra jeg ;)

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by saphire4x4

Cosworthen har ikke noe spes høy forsikring i forhold til bmw og nissan 200sx.

Skulle ha 16k for cossie, 25k for bmw 325 og 12k for 200sx da jeg hørte for jeg kjøpte cosworthen min.

Men av erfaring kjøper du ikke cosworth hvis ikke du er jævlig glad i og jævlig flink til å skru. Gjelder 4x4'n for min del, har bare erfaring med den personlig, 2wd'n virker grei så vidt jeg veit... Men cossie er kult....

Få tak i en 525 24V hvis du skal ha kul bimmer...kunne tenkt meg det, men vil ha cab'n til sommern

Jeg kan ikke skru for 5 øre, men jeg har klart å holde min greit trimma cossie igang i snart et halvt år...

Skal du ha hverdagstraver bør du ikke kjøpe cossie (til nød en utrimma). Er du ikke avhengig av bilen, men skal ha noe morsomt å drive med så er cossie å anbefale.

MR2 Mk2 er heller ikke så dum, hvis du ikke er avhengig av bakseter.

En kompis har 91 Celica (turbo. 4x4) den går greit, er driftssikker, og funker bra til hverdags. Han er iallefall kjempefornøyd. Få som vil skru på den, den er visst ikke så enkel.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 230CE

Strøken 190E 2,5 16v Evo2!

men..her i landet er det visstnok bare to stk som er originale..den ene skulle vel selges for 360k ! ! og den andre er nylig solgttil en utenfor trondheim, så tviler egentlig på at den er til salgs i disse dager...correct me if i'm wrong!;)

- 2002 Toyota Celica T-sport

- 1993 Mercedes 190E

x 2002 "Lotus" Speedster

x 1999 Nissan 200sx Z-edition

x 2000 Toyota Celica

Lenke til kommentar
Del på andre sider