nmoe81 Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Hei, jeg har en Ford sierra 2.0 som plutselig har funnet ut at den ikke har lyst til å sende varm luft inn i kupeen. Når jeg starter motoren går det veldig fint, bilen som som normalt og sender varme inn. Men når jeg kommer inn i litt kø situasjoner blir motoren veldig varm og den stopper sende varm luft inn i bilen. (det kommer ikke ren kald luft hele tiden, noen ganger blir bare luften litt kaldere) Å når jeg kommer meg ut av køen å gir på igjen får jeg varme i bilen og temp på motoren går drastisk ned. Hjelp, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmoe81 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Jeg har sjekket kjølevesken, så det også er sagt. vet ikke helt hvor jeg nå skal starte å se etter problemer. Termostaten skiftet jeg i fjord vinter, da fikk ikke kupeen noe varme i det heletatt, det gjør den jo nå. bare ikke heletiden :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Sjekket at det er nok kjølevæske og at det ikkje er luft? (sjekk både radiatoren og påfyllingstanken) Kan være vannpumpa som kødder. Det er ingen lekkasjer? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg