Gå til innhold

div deler selges. volvo/nissan/audi

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

NISSAN:

har 2 stk sr20det motorer stående som selges hele eller i deler.

motor nr 1 er en black topp motor fra japansk s13.motor startet og gikk når den ble tatt ut av bil.men har defekte ventil tettninger på sylinder nr3. pumper olje ut av eksos ventil. mangler: clutch/turbo/innsug og eksosmanifold pluss coiler. ellers komplett.

motor nr 2 er en orginal s14 motor. denne er demontert og selges i deler. har allt bortsett fra cas og coiler. driftstand er ukjent da jeg kjøpte motoren løs.

har fått bud på 4000kr for begge motorene samlet. kunne tenkt meg litt mer så bud ønskes.

AUDI:

har ett skrudd halv bur til gammel audi 80. har ikke tuv papirer så det selges for 1000kr eller bud.

VOLVO:

har en stk volvo b23 et motor med div grom deler som jeg kunn vurderer å selge hvis prisen stemmer.

det er en b23et fra 1984 med portet 530 topp.

smidd innmat som er avbalansert sammen med clutch og svinghjul.

940 grenerør

stor garett turbo (husker ikke hva den heter i farta)

sinter clutch og trykkplate

2 dobble delorto 40mm gassere pluss trykkboks

motoren bremset 232,4 hk på bakhjul i den bilen det satt i før, på 1,4 bar i trykk

selges med fuelcell 40 liter/bensinpumpe/intercooler/rør/slanger og div eksos deler.

motoren er nylig satt sammen igjen og kontrollert så den er start klar.

selges kunn sammlet da planen er å sette det inn i egen bil men pga tid og allt for mange prosjekter så lufter jeg interessen for å selge.

send pm for eventuelt bud eller mer info om delene.

volvo 850 2,3 t5

opel kadett c stv 1979 mod

volvo 240 v8 1985 mod

volvo 244 2,3 2x40mm dellorto og turbo 1978 mod

volvo 245 2,3 1985 mod+peugeot 106 s1 rallye 1995 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider