oni003 Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 God kveld. lurer på om noen vet noe om aluminium lister til passat stv 01 mod. Har tre idag og er utrulig lei av tre.... Har svart delskin så trur de hadde passt bra me alu lister Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trondage Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Tenkte akkurat på det samme jeg også. Fant denne: http://www.bsbildeler.no/?pno=132173 Men usikker på om det er slik jeg ønsker å gjøre det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawwe Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 Jeg har karbon lister i min passat 00mod, jeg har også delskinn med grått semsketskinn.. syns det passer veldig bra med fargen på karbonet og setene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorniboy89 Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 bestill hos møller/sulland as altså merkeverskted . betalte 1000 lapp for alt interiøret i svart Siter low and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg