doffenhardaua26 Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 har dukket opp litt tikking når jeg svinger til høyre? lurer på om det kommer fra framme på venstre siden?litt usikker... hva kan dette være? har en golf 4 1.6 highline 99 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 tikk-tikk-tikk, eller klakk-klakk-klakk ? Avhengig av hastighet eller rattutslag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Du kan ta av hjulet og sjekke om det et en knukket fjær. Jeg har og en 1999 1.6 highline. Begge fjærene foran knakk rundtom årsskiftet 2009/2010 Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffenhardaua26 Skrevet November 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 tikk-tikk-tikk, eller klakk-klakk-klakk ? Avhengig av hastighet eller rattutslag ? tikk tikk tikk..... kommer med en gang jeg svinger til høyre nå...drøyde litt for en stund siden...Men virker som lyden kommmer når jeg gir gass + at jeg svinger til høyre er dette farlig å kjøre med? har ikke fått tatt av hjulet for å sjekke enda, men mener å huske at jeg fikk nye fjærer i 2007... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet November 30, 2010 Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 hørtes ut som dårlig drivknute...de lager noe lignende tikke klakke lyd, spesielt når du svinger kraftig.... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Sjekk om det er stor slakke i de øvre motorfestene, kan være det. Har nylig byttet det som står på girkasse siden. Hadde da også en slik lyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Enig med commodus. Tikking når man svinger og samtidig har gasspådrag er typisk symptom på defekt drivkunte. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg