Gå til innhold

Problemer med automatkasse på bmw 520i

Ranger emnet

lappjo

Anbefalte innlegg

Hei! for 2 mnd siden kjøpte jeg meg en bmw 520i 96 mod.

på torsdag bynte bilen å tulle litt, med at den hoppet ut av gir under kjøring. etter en halvtimes kjøring, koblet nødmodusen inn (symbolet med tannhjul og utropstegn). stoppet bilen, og prøvde å starte igjen. etter 15 sek kom nødmodusen igjen. har latt bilen stå siden da. og er usikker på hva som kan være feil. alle jeg har snakket med sier jeg må sjekke oljenivået, så nå kommer det dumme spørsmålet: hvordan sjekker man oljenivået på automatkassen på en Bmw 520? og hvordan skifter man olje og filter? mye arbeid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår