Gå til innhold

Finner bare 6 volt

Ranger emnet

lesermegopp

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Målte mot varmeapp, men fant bare 6 volt. Skal undersøke litt til regner jeg med.

Jeg skal også se litt mot det bakstykket- muligens bytte det bakstykket som fulgte med ny del til det gamle bakstykket, om ikke denne er ødelagt av skrutrekkeren du brukte.

Takk

Det nærmeste er trolig bryteren for varmeapparat-vifte. Der er det +12V med tenning på.

(sigar-tenner tror jeg har konstant spenning)

Ellers rart at det ikke er +12 med nøkkel i / tenning på til rød eller gul leder som skal gå til ISO pinne A7.

Jeg lurer fortsatt på mulig feil på tenningslåsen, som du byttet til en annen brukt, eller ledningen fra denne. Alternativt at det er en annen variant av bakstykke - men det er neppe trolig siden den samme modulen passer til nesten all Seat og VW fra 90-tallet.

Edit: Det er pinne S på tenningsslås, med brun/rød leder som skal gi +12V til radio når nøkkel stør i.

--

"Man lærer så lenge man lever"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ER det noe galt med bakstykket du har nå. Hvis ikke er det noe annet som er helt galt. Hverken sigarettenner eller vifta skal være tilkobla noen dimmer. Lyset i varmereg og lyset i sigarettenner skal være tilkoblet dimmer, men det er separate ledninger. Slik du har det nå vil jo ikke varmevifta eller sigarettenner fungere som det skal.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal måle og ordne litt muligens i kveld. Kommer tilbake til dere.

Målte mot varmeapp, men fant bare 6 volt. Skal undersøke litt til regner jeg med.

Jeg skal også se litt mot det bakstykket- muligens bytte det bakstykket som fulgte med ny del til det gamle bakstykket, om ikke denne er ødelagt av skrutrekkeren du brukte.

Takk

"Man lærer så lenge man lever"

Lenke til kommentar
Del på andre sider