golf/audi Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 Har en Golf 95 mod 1,4l som plutselig stoppet for meg. Problemet er at det ikke er gnist på pluggene. Har gnist/ strøm inn i fordeleren, men ikke videre ut i pluggledningene/ pluggene. Fordelerlokk, rotor osv er nytt. Er det noen som har peiling på hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 Det første som slår meg er svinghjulsgiveren. Den som gir impuls til tenningsanlegget. Hadde det samme på den ene Mondeo`n min. Men ikke sikker på hvor den sitter på VW da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf/audi Skrevet November 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 skal sjekke det. Har kikket litt rundt på forumene og lest at motorstyringsreleet skal være nr 30 og sitte på plass nr 3, men på min så er det ingenting på releplass nr 3 så da lurer jeg på hvor det sitter på min golf. 95 mod. 1,4l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf/audi Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 Er det noen som vet om det elektriske fra en 1,8 gl går i en 95mod 1,4 cl? Trenger svar!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Desember 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 det går det. du bytter jo bare motorpakke og hjermer osv. så fremt det er monopoint. hiv oppi 1.8 du. ta girkasse og bremser ellers får du problemer. søk om godkjenning og så får du skrivi det inn Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Desember 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 Hadde samme problem på min mors 95mod passat. Da var det coilen som var røket. Fant en ny på høkkern til 100kr, byttet, og bilen har gått feilfri siden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg