forgot10 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 (endret) Hallo hallo! Jeg hadde et lite uhell i kveld, jeg suste rundt på en parkeringsplass å brekket bilen litt rundt, feilbedømte avstanden til en fortauskant, og poff! Så fikk jeg 240-look på den ene siden og andre siden gikk respektivt like mye ut som inn.. ;) Så så jeg under og det eneste som var synlig galt var panhardstaget som bøyde seg litt ned ;) Så er det bare å bytte panhardstag da? 70ZWjuF4120 EDIT: Bilen er nesten like god å kjøre fremdeles, ingen risting, bare litt vingling til tider.. Endret November 22, 2010 av forgot10concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Så er det bare å bytte panhardstag da? Du må uansett skifte staget, samt inspisere bakakselen for skjevheter eller skader. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Det er ikke Quattro, så er det bakaksel da? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Det er ikke Quattro, så er det bakaksel da? ;) Stiv bakaksel/lenkearm som er opplagret framme. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 aaah! Den ja, Skal ta en titt på det i ettermiddag, og evt plukke fra delebilen.. Vet du om de har noen forskjeller mellom 92 og 93 modeller? Har sett mange små forskjeller på de 2 årsmodellene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Skal ikke være noen forskjell på dette mellom 1991-1993 så lenge det er samme motor/bremser. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet November 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Oppdatering med bilder! Fikk en kamerat som har litt greie på VAG til å se på dette, og han sa at jeg var heldig, det eneste som han kunne se var panhardstaget, så det får jeg nok byttet imorgen.. ;) Men nå har jeg ihvertfall stag til overs hvis jeg skal senke bilen.. ;) dette var altså en spøk! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg