kbaskim Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Jeg har akkurat hatt bilen på EU kontroll og fikk toerfeil på håndbrekket, det er mer enn 50% forskjell på bremsekraft h/v side. Bilen er en 04 modell 90hk 1.9TDI. Er det en rask fiks på dette eller må bremsene bak byttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbaskim Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Dersom noen skulle lure var løsningen å bytte caliper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodalife Skrevet Desember 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 Så da er det ikke trommel med bånd inni skiva på dessa bila da, men skrucalliper. Kjekt å vite for en som akkurat har handla Scoddylac og skal hente bil'n i mårra :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Desember 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 hadde samme problemen.. eg sjekket vaieren ved håndbrekket og det viste seg at vaieren på venstre side hadde hoppet av. var bare og feste den igjen, så var problemet løst. skal være sagt at eg og skiftet bremser bak før eg fant ut av det. Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg