thomahs Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Har problemer med min stratus 98. For 3 dager siden så skulle jeg ut å kjøre å da var det såvidt jeg fikk liv i den, så da tenkte jeg at jeg skulle kjøre en times tid slik at den skulle lades opp. Dagen etter måtte jeg og en kamerat bruke startkabler på den. Jeg kjørte den en god stund da også. Etter det så stoppet jeg den og prøvde å starte den på nytt men da fikk jeg ikke liv i den så da måtte jeg bruke startkabler på den igjen. Da kjørte jeg den i godt over 1 time og prøvde å starte den på nytt. Da fikk jeg start på den med en gang og den virket som den skulle men så plutselig begynte batteriet å lyse og varmen i bakruten slo seg av å på hele tiden. Jeg hørte knitre lyder fra sikringsboksen inne i bilen. Senere så var bilen helt død. Ingen lys eller noe fungerte bortsett fra at alarmen tok helt av. Eneste måten jeg fikk den til å stoppe var å la lys bryteren stå på. Stereoen har også slått seg av å på når bilen har vært av. Det var grunnen til at bilen var tom for strøm første dagen men etter det så tok jeg den ut av bilen slik at den ikke skulle tappe mere strøm. Jeg har målt dynamoen og den viste 14,4. Batteriet kjøpte jeg nytt i mai. Er det noen som har hatt lignende problemer? Eller som vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Høres rart ut. Første som slår meg er at batteriet synger på siste verset, men siden det er såpass nytt burde det være ok. På stratusen sitter batteriet innforbi hjulbuen og det er derfor noen kabelgjennomføringer igjennom innerskjermen. Gå over disse gjennomføringene og koblingspunktene for å se at alt er OK. Prøv gjerne med eet annet batteri og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg