psdybdal Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Hei! Jeg har akkurat kjøpt meg en '83 GTI som ikke har vært på veien på noen år. Målet er å få den kjørbar en gang til neste år, altså ikke noe stress. Den ser ganske grei ut i karosseriet, men har noe lurv i bakkant av bakre hjulbuer. Lakken er matt men relativt hel, så det blir i første omgang rubb og polish. Men på sikt har jeg lyst å få den strøken. Felger og senking ønskes også, så der trengs tips. Hva får man godkjent av senking og hjuldimensjoner på disse klassikerne? Ønsker meg ihvertfall et sett med hvite motorsportfelger. :P Første utfordring er nå å få startet den så jeg får flyttet den rundt mellom garasje og verksted. Den viser ikke tegn til liv før jeg sprayer startgass inn i innsuget. Er det ei elektrisk bensinpumpe et sted? Jeg hører uansett ingen pumpe som går når tenninga skrus på. Er takknemlig for alle tips og triks. Evt om noen har verkstedhåndbok som pdf fil! :) På forhånt takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Hei, du får legge ut noen bilder av den:D Godt å se det er flere som driver med golf 1, lite liv innpå her fortiden. Jeg har ikke pdf fil, men de selges på biltema til ikke altfor mange kronene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psdybdal Skrevet November 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Bilder kan jeg fikse ja! Den ligner nok litt på din! :) Skal ikke selge noen av felgene jeg ser på bildene dine vel? Hvite 14" eller 15"? Hos Biltema finner jeg bare rephåndbok fra '84....men det finnes vel på ebay... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 de hvite er 13" og ikke tilsalgs. De andre jeg hadde i starten er tilsalgs, 15x7" gotti cup, du får komme med ett bud om du er int Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psdybdal Skrevet November 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Gotti Cup ja..... Ser nå at det var et eksempelbilde jeg kommenterte! Men det er vel samme felger som deg, bare at dine ikke er hvite....!? Pris på sånt vet jeg ikke....send meg gjerne en pris. Er det noe gummi igjen på de da? Og er det mulig å godkjenne den dimmen på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 sendt deg pm nå, mener at dimmen ikke skal være noe problem å få godkjent. Passer også veldig bra på 1er golf. mine er ikke hvite ja, bilder av mine på bilen, fra starten av i tråden min. skal ta bilder av de å sende imorgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg