trevii Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Hallo. Noen som har erfaring med og støpe basskasse inn i sida på bagasjerommet på en golf 3 ? snakker om det rommet ved hjulbua der. noen som har gjort det? bilder eventuelt? en ting til. når man bygger basskasse eller om jeg finner ut av og støpe er det samme hvor stor den er eller hva er greia med det ? Håper inderlig på svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Kikk på how-toene her i \how-to samt les på \bilstereo/ for å finne ut av det med støping og beregning av kassevolum så tar du det derfra når du har lest deg opp på temaet. Er masse fine guider som forteller hvor kjøpe hva og hvordan bruke matematikk og desimeter for å beregne volum enkelt. Eller du kan stable spylevæskedunker og melkekartonger. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Her er noen bilder av ei kasse jeg støpte en gang. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevii Skrevet November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 er den lagd inn i hjulbua på bilen? golf 3? er det bra lyd i den? -Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Den kan tres oppå støtdempertårnet. Ble aldri til at jeg prøvde kassa. Ble heller til at jeg kasta alt av unødvendig vekt ut av bilen. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet April 17, 2011 Rapporter Share Skrevet April 17, 2011 anlegg i golf 3 :P http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79 er ikke heeeeeeeelt sikker på dipol-løsningen ang. bass as...hvorfor ikke bare bruke hjulbrønn + forhøyet gulv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg