gimmi Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Visst eg har bursdag 2 juni, kan eg da ta teorien etter 2 desember, eller 2 januar? :P Er jo et halvt år før man kan ta den. Jekla usikker på det, så må forhøre meg nett her :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Visst eg har bursdag 2 juni, kan eg da ta teorien etter 2 desember, eller 2 januar? :P Er jo et halvt år før man kan ta den.Jekla usikker på det, så må forhøre meg nett her :D 6 mnd før du fyller. 2. juni - 6 mnd = 2. des :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gimmi Skrevet November 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 6 mnd før du fyller.2. juni - 6 mnd = 2. des :) Se der ja! takk for svaar :D Og om eg har forstått da rett, etter hva eg har lest.. Så kan man bestile oppkjøring rett etter man har beståt den? eller må dette gå gjenom kjørelærern? Prøver og gjøre alt for og få oppkjøring på dagen, hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Se der ja! takk for svaar :D Og om eg har forstått da rett, etter hva eg har lest.. Så kan man bestile oppkjøring rett etter man har beståt den? eller må dette gå gjenom kjørelærern? Prøver og gjøre alt for og få oppkjøring på dagen, hehe:D Er skolen som må bestille, og dette gjør de når de føler du er "klar" :) RING OG MAS er mitt ENESTE råd :D Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gimmi Skrevet November 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Er skolen som må bestille, og dette gjør de når de føler du er "klar" :) RING OG MAS er mitt ENESTE råd :D Hehe ok! Takker for svarene :D Påtide og begyne og lese for alvor nå snart da, skal ta teoriprøven tidligst muligt så (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Lykke til! :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg