Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 diskusjons/mediatråden

Ranger emnet

Yelsent

Anbefalte innlegg

• Svar 1.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Okay, så jeg må føre bilden ut av spillet til PS3´n og siden videre til stick?

Jepp. Når spillet kjører, går du inn på Photo Library, velger det bildet du vil overføre og trykker "Extract to XMB" eller hva det heter, da kommer bildet direkte i albumet på PS3-menyen. Derifra kan du gjøre hva du vil med det, kan også brukes som bakgrunn til PS3en. Ganske fett om man får til noen fine bilder:) Selv er jeg ganske fornøyd med en kromma SLS i solnedgang:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seasonal Events gir gode premier til å kjøpe nye biler:)

Ja jøsses!

Nå går det litt bedre med penger på bok!

Jeg hadde nesten gitt opp GT5 da jeg kun fikk småmynter for hver gang jeg spillte, men etter dette så sitter det flere millioner på kontoen. Endrlig er det blitt morsomt å spille igjen!

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fortsatt de kunne beholdt de gamle pengepremiene for SE-løp. Selv med 200% bonus får man mindre enn før.

Men hey! Flere som skal laste ned DLC-pakken i morgen? :D Spa, ny kart-bane og noen ekstra biler:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1987 VW Golf CL 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faens så irriterende. Den komplette DLC-pakken koster 11.99USD som tilsvarer ca 70 norske kroner. I europeisk PS Store koster pakken 91kr... Synd at den amerikanske versjonen av DLCen mest sannsynlig ikke passer mtp regionforskjell. Skulle lett ha ventet en uke til og deretter kjøpt via US-brukeren...

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1987 VW Golf CL 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faens så irriterende. Den komplette DLC-pakken koster 11.99USD som tilsvarer ca 70 norske kroner. I europeisk PS Store koster pakken 91kr... Synd at den amerikanske versjonen av DLCen mest sannsynlig ikke passer mtp regionforskjell. Skulle lett ha ventet en uke til og deretter kjøpt via US-brukeren...

Går fint det, har kjøpt flere spill ifra statene.. :)

Endret av ThomasEK

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider