Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 diskusjons/mediatråden

Ranger emnet

Yelsent

Anbefalte innlegg

• Svar 1.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hei.

Jeg kjøpte X-Box 360 og Forza 2 når det kom ut og har kjøpt og spilt Forza 3 LENGE og begynner og bli lei det spillet.

For ensformig og få av de bilene jeg liker.

Er det å anbefale og bruke litt over 3,000,- på PS3 og GT5? :)

Bilforumet.no
Super Moderator

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge spillene har sine styrker og svakheter. Kommer egentlig litt an på hva du er ute etter å kjøre. Japanske biler er sterkt overrepresentert i GT. Veldig god kjørefølelse når det gjelder å kjøre race i hvertfall, og grafikken er veldig pen.

Prøv det først og se om du liker det... Jeg har bare prøvd det en par ganger hos en kamerat. For all del, det er bra, men har sine mangler. Hvis du kjenner noen som har det vil jeg anbefale at du tar turen innom og prøver det før du kjøper PS3 og GT5... Kjedelig å bruke penger på noe du kanskje ikke liker. Personlig ville jeg ikke bruke penger på PS3 og GT, enda. Men kommer de rette oppdateringene, så er det absolutt noe jeg vil vurdere.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei har tatt noen bilder eg :P er ikke så utroli gode men er gode nokk håper eg.

merca som drifter. eg må si at 680 hester på denne er rått.

TsukubaCircuit_2.jpg

TsukubaCircuit.jpg

skyline som eg prøvde og ta gode bilder av :)

SanGalganoAbbey_1.jpg

SanGalganoAbbey.jpg

lekte meg litt med imprezaen

HighSpeedRing_1.jpg

HighSpeedRing.jpg

og rally imprezaen :P

EigerNordwandShortTrack_1.jpg

og lancian

EifelKart_1.jpg

og prøvde og få eg okay bilde av mustangen "premium"

RedBullHangar-7.jpg

liker alt som går på 4 hjul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TsukubaCircuit.jpg

Satan og hvor god etterligning og grafikk det er på GT5, blir nesten overvelda :pray

Ser at hjulene får posetiv og negativ camber ettersom de svinger :D

Er det slik på alle biler eller er det slik at de har lagdt dette særegne Merce preget kun på Merce? :)

Bilforumet.no
Super Moderator

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen andre her inne som merker at bilene blir hissigere og får mer hk til høyere lvl de er i ? merca mi har 700hk nå og begynte med 650hk og eg har bare kjørt litt med den

Alle bilene vil gradvis få litt mer effekt, ettersom de blir brukt. Hvor fort og hvor mye vet jeg ikke, men å kjøre på turtallsperra er skadelig!

1: Er det noe poeng i å ikke ta i bruk bilene, altså bare ha de på "car delivery"?

2: God/grei inntjening: Supercar Festival på proffesional. Det andre løpet, 3 runder på Daytona speedway, tar i overkant av to minutter med en bugatti veyron, og du vinner 17,300!

hive inn litt bilder og da:

romena.jpg

Maserati skremmer turister? :)

caperingperiphery.jpg

sikrer meg alltid godbiter fra brukthandelen! :)

roadcoursedaytona1.jpg

roadcoursedaytona2.jpg

Plymouth 'Cuda 440 Six Pack, men WTF!?

Endret av poliq
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromme bilder, poliq. Likte spesielt det første:)

Kjøper de fleste spesielle bilene fra brukthandelen jeg og. Venter på Buick GNX nå:)

Bruk den Lancia'n på de siste rallyløpene på Special Events, kjører fletta av alle. Sammenlagt lå jeg foran med nesten 3 min etter 8 etapper:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Lancia'n det er bilde av over her vinner man i et løp, det eneste du trenger å kjøpe er Dirt, Snow og RS-dekk:)

De siste rallyløpa vinner man 198000 på:D Det er 8 etapper, så det tar litt tid, men med Lancia'n vinner du enkelt:D Special Events generelt vinner man mye på:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider