Gå til innhold

Ny Polo!!!

Ranger emnet

polo-1992-xtreme

Anbefalte innlegg

Ifølge bilmagasinet; Autofil, så jobber VW nå med planer om en ny modell av vår kjære Polo, men nå skal den bli høyere…

Navnet som sansynligvis blir valgt er Polo Trek…!

Hvorfor akkuratt ”Trek” har jeg fundert litt over…

Er det fordi den trekker bedre, eller kan det være fordi bilen har blitt så høy at den kan delta i serien ”Star Trek”..hehe…jeg spøker selvfølgelig..håper inderlig IKKE at Poloen kommer til å bli SÅ høy :D

Tenkte bare jeg ville dele dette med andre som kanskje IKKE leser bladet for de ”Autofile”, og dermed IKKE har fått med seg dette!!

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off.. burde heller viderutvikla dei bilane så faktisk kom..

6N burde komt i "G40" form.. med mær utstyr.. noen gromme biler..

6N2 burde også komt med noe tøft noe.. (forutenom tdi).. å poloar ska væra små å lave.. kje store å høge..

usj

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det jeg også har tenkt på...Polo'er skal jo egentlig være små "konebiler"..men jeg må indrømme at jeg er spendt på hvordan den kommer itl å se ut..!

Audi Allroad er jo en skikkelig tøffing..

Faren min har hatt tre Allroader, og igår fikk han den tredje:

En blank sort bil med tonede ruter bak, og med et stort nytt DVD/Navigasjons-anlegg..

Det som er noe dritt er at den har diesel, og da bråker den jo som en trailer..hehe..men elers en rå bil!

Ingen som har noe å si på min andre topic: "omlakkering?!"...trenger litt svar der også!!

Takk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår