Hifi-frue Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 (endret) Jeg har litt problemer med min ford ka og som dere ser er jeg jente og trenger råd. Det første er: Når jeg kjører vanlig og trykker på gassen kommer det en klakkelyd/klikke lyd som bare er der når jeg trykker på gassen, blir kjempe redd for og gasse vettu. Vet noen av dere hva det kan være? Kanksje jeg må sjekke oljen på motoren? Eksosanlegget et litt løst og er irriterende når jeg står stille da bråker det litt på tomgang. Kan jeg feste det sånn midlertidig med noe? Ståltråd? Hehe. :D En ting til! Det klakker vanvittig forran i høyre hjulbue når jeg kjører i høyresvinger. Takk for svar. :) Endret November 25, 2010 av Hifi-frue Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Tenningsbank. Mye sot i forbrenningskamre. Kan være litt skummelt over tid. Prøv å kjør med litt høyt turtall over tid når motoren går lett, dvs lite motbakker Kan også prøve å fylle 98 oktan bensin Ståltråd varer som regel ikke mange dagene. Sjekk hva som mangler og kjøp et nytt oppheng. Koster ikke stort Klakkingen er sannsynligvis et defekt drivledd Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg