TomTei Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Heisann! Selger mine 17" x 8" ET 35 Momo GTR felger med 225/45-17 sommerdekk. Dekkene er budsjettdekk, men jeg har ingen negative bemerkninger på de enten det være seg støy, sporing eller grep. Dekkene holder nok en del sesonger til med vanlig kjøring. Felgene er hele, pene og tar seg bra ut. Jeg hadde tenkt å bruke disse som vinterfelger, men lysten på noen andre ble for stor... :) Eikene går klar 323 mm Porsche bremser med et par millimeter! Prisantydning er 4500,- evt bud. Jeg behjelpelig med frakt i det langstrakte land og det koster ca 800,- for å sende felgene. Felgene befinner seg på Sola i Stavanger og samtlige senterkopper følger med. Ring 971 43 696 for mer info eller send en PM. Tommy Siter 1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg