Gå til innhold

Billig chip til Omega B 2.5 TD

Ranger emnet

forgot10

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har letet over alt på internett (herunder Bilforumet (også...)) og finner ingen tips til hva slags chip jeg kan kjøpe til en Omega B 2.5 TD, som er billig.. jeg har bare funnet dyre chipper slik som denne: http://www.tuningshop.no/produkt.asp?id=774&meny=19&modid=164

Er det noen som har tips til hvor jeg kan finne en billig chip? Kan også være brukt, og ønsker ikke å betale mer enn 3 lakner.

EDIT: Hadde vært greit med "Powerbox"-varianten, med justerbare trinn slik at hvis jeg kommer over en teknisk kontroll er det bare å deaktivere den

Endret av forgot10concept
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur det beste er og levere inn bilen din og få hjernen omprogramert/opptimalisert. dess uten er det ingen som kan stoppe deg langs veien og finne ut hvor mange hk du har under panseret med bare chipping for den efekten som står i vognkortet er efekten i motor og ikkje på hjul så vidt eg veit har ikkje utstyr eller kapasitet til og beslaglegge bilen din ta ut motoren for så og teste efekten i den ved optimale omgivelser bare for en liten "chip/omprogramering". og skulle dei gjere det så har du i alle fall litt valutta for skattepengene for det blir en dyr operasjon for dei.

blei litt lite komma og pungtum men du får improvosere dei.

Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994

volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har manuell!

Men skal sjekke litt opp ang. bilen min.. Jeg tror den er chippet, det er et sinnsykt drag i den, men er ikke sikker om det er originalt, ettersom at dette er min første dieselbil, og min første turbobil.. :)

Jeg har en sinnsyk turbolyd fra 1500 - 3000 omdr. (høres ut som en buss) og hvis jeg tar inn clutchen ca ved 2500 så høres det ut som jeg har dumpventil.. (har konfilter)

Er det slik originalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider