Holtemann Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Kanskje noen har en ide. Har har en 2005 Cooper Cabrio som når jeg kjørte fra forhandleren blåser stort sett kaldt. Det er klimaautomatikk,så uansett hvilken temp jeg stiller den på blåser den litt varmt og så over til kaldt. Den er ikke interessert i om den står på LO, HI eller noen av gradene i mellom, den spyr ut kald luft til tross for at det er -5 ute. Innimellom kommer det ut varm luft, og så tilbake til kaldt. Noen som har en ide? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
se på det Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Kanskje noen har en ide. Har har en 2005 Cooper Cabrio som når jeg kjørte fra forhandleren blåser stort sett kaldt. Det er klimaautomatikk,så uansett hvilken temp jeg stiller den på blåser den litt varmt og så over til kaldt. Den er ikke interessert i om den står på LO, HI eller noen av gradene i mellom, den spyr ut kald luft til tross for at det er -5 ute. Innimellom kommer det ut varm luft, og så tilbake til kaldt. Noen som har en ide? Jeg har akkurat det samme problemet, Jævlig irriterende -11 grader om morningen:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holtemann Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 Virker som det var termostaten på min. Måtte fikses for 4500 raske (Var noe mer som ble byttet også) men nå varmer den som bare det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg