fillern Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Hei! Forstilling min har begynt å knirke igjen. Har en 1997 Ay 1.8T Quattro. Forstillingen på den ble byttet på garntien i 2000, men har nå begynt å knirke igjen. Noen som har noen gode forslag på hvordan man får fjernet problemet? Har hørt at man kan stikke et lite hull i mansjettene til styrearmene og presse inn litt fett for så å lukke dette hullet med silikon. Noen som har prøvd dette? Hva med å bytte ut orginalforingene med powerflex eller polyetan foringer? Hjelper det? Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 bedre med slike foringer jag.. lønner seg å ha i litt ekstra fett i kulene da det er utrolig lite der.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Noen som vet hvor man får kjøpt sånne foringer til Audi da? Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Originally posted by fillern Noen som vet hvor man får kjøpt sånne foringer til Audi da? Jeg har oxo fått en veldig irriterende knirke lyd i min A4 98 foran på venstre side!!:mad: Hadde den opp på bukk i dag i håp om å finne ut hvor det kom fra, men blei ikke no klokere?? Sprutet 5-56 inn over alt, mrn knirker fordet, så om du får no skikk på dette så gi meg et hint da?? Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 nedre opphengskuler tipper jeg... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Februar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Der var foringene som sitter ytterst i enden av styrestaget på min. Jeg tok en fettpresse med tynn tut og smørte inn foringene på begge sider med fett. Det hjalp. Den ble stille. :-) Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Typisk A4 problem.. Lurer på om det er noen som har A4 som ikke har hatt dette problemet... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Originally posted by fillern Der var foringene som sitter ytterst i enden av styrestaget på min. Jeg tok en fettpresse med tynn tut og smørte inn foringene på begge sider med fett. Det hjalp. Den ble stille. :-) Smørte inn foringene på utsiden lissom eller inni de som det ble skrevet lenger oppe i tråden? Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Originally posted by fillern Der var foringene som sitter ytterst i enden av styrestaget på min. Jeg tok en fettpresse med tynn tut og smørte inn foringene på begge sider med fett. Det hjalp. Den ble stille. :-) Ikke for å ta gledene ifra deg, men det pleier desverre å vare kun en kortere stund... Jeg mistenker selger av bilen min for å ha gjort dette like før jeg kjøpte den for det tok ikke mange dagene før den begynte å knirke fælt :( Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilmh Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Har det først begynt å knirke litt, kan dere liksågodt bytte hele pakka. Hele pakka med alle armene koster ca 6000,- hos VAG. Bedre å kjøpe den enn å kjøpe det enkeltvis når de knirker, i hvert fall så lenge en arm koster ca 1300,- . Og det er jo "bare" 12 deler som kan skiftes ut. NB! Lenkearmene følger ikke med i pakken. Siter 83 Golf 2.0 GTi,86 Golf GTi 16v,98 Suzuki GSXR 600,92 Subaru Legacy Turbo, 02 Kawasaki ZX9R Ninja,00 Bora stv 1,9 TDI 4 motion, 83 Audi 80 Quattro Prosjekt,01 Polo GTi 16V, 86 Golf Gti 16v, Saab 9-5 Turbo,KTM LC4 640 Supermotard. doh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg